Mitt i natten

Hejsan!
Sitter mitt  i natten även om jag har skola imorrn. Men jag ska snart krypa till sängs. Börjar dess utom 12.20 imorrn. Megabra!

Min katt har ett jääättesvullet öra. Nu har svullnaden utanpå örat spruckit och varar men nu är han jättesvullen inuti. Lille vän:/ Så det blir veterinären för honom imorrn eller på fredag. Han är hängig men äter, dricker och tvättar sig i alla fall:) Några bra tecken ändå.

Och aj vad det bränner i min nacke. Jag är helt stel i min nacke, det är jag jämt. Så nu har jag sån där... vad heter det... Hell-nånting-balsam i nacken. Det känns som om nacken brinner kan jag lova! Förstår varför ordet "hell" är med i krämens namn. Hehe.

Nej nu ska jag dra mig. Tjingeling!


Söt scarf från forever21:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag avgudar också Peter! och jag tycker att han och ville ska bli ett par!:D

2008-12-04 @ 09:47:13
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0