Min lördag

Heejsan! Klockan är 01:25. Kom hem från Emelie för en stund sen. Tjejkväll:) Tittade på film, det dracks och spelades kort. Trevliga tjejer det där! Hmm... Jasmina och Mikkan var det ja:) Emelie och henns pojkväns lägenhet var ju jättemysig ju:) Blir kalasbra när klassen har kareokekväll där nästa helg:D

Så... Nu ska jag berätta om min lördag. Gick upp runt 8:00 i morse för att göra mig i ordning för stallet. I stallet red jag Farrucco igen:) Gick sådär. Regnet är inte så jäkla kul alltså, och inget ridhus finns det heller... Det betyder; geggig paddock! Men det funkar ändå. Föredrar faktiskt att rida utomhus framför ridhus i övrigt... Men ibland (när det är sånt här väder) så önskar jag faktiskt att det fanns ett. Hehe. Gjorte några skänkelvikningar i kombination med galoppfattningar i skänkelvikningarna. Bra att lösgöra hästen.

Kom hem från stallet runt 14:00. På eftermiddagen sedan gick jag och lillsyrran på stan och handlade julklappar. Vi hittade alla idag! Perfekt! Nu har jag bara till min kära vän Anna kvar. Något ska jag nog hitta i veckan:) Jag, syrran och mamma tog en fika på Stålverket förut också. Mysigt!

På kvällen stack jag till Emelie som sagt:) Bilder kanske kommer, vi får se. Om jag får tag på några:) Jag hade tyvärr ingen kamera med mig men någon tog kort i alla fall. Dock fick jag inga bilder från shoppingrundan idag... Glömde kameran! Fan! Och min mobilkamera suger ju...

Nu är jag dödstrött. Ska nog lägga mig om en stund. Skönt med lov! Ska nog hitta på en del på lovet. Trevligt! Hoppas att ni har haft en trevlig lördag? Om inte, så får ni se till att den blir trevligare nästa gång:D

Puss och gonatt<3 Förlåt för ett tråkigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Annis

kul va de men svårt..tyckter jag..eftersom benni beöv as pigg o ville bara gloppera:)Inget inlägg är tråkigt<333

2008-12-23 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0