Måndag utan skola -skönt!

God morgon!
Jag vaknade typ 12:40. Herre gud, jag måste skärpa mig! Blev sent igår igen. Och jag är så trött att jag inte kan se klart känns det som. Då är det nog illa. Hehe. Ikväll SKA jag lägga mig tidigt. Det ska jag.

Hur som helst, jag har nyss käkat frukost. Ska snart hoppa in i duschen och sedan göra mig i ordning. Är ju inget kul att gå i pyjamas hela dagen. Idag ska jag nog mest umgås med min syster:) Sara<3 Blir nog trevligt för det är väldigt sällan vi umgås utan att det blir storbråk. Idag får det inte bli storbråk har jag bestämt.




Britney får bli dagens bästa! Hon är så jäkla ball. Jag diggar henne som
bara den! Tummen upp för henne! Vilken brud liksom!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0