Lite smått och gott...

Hej igen!
Förlåt för mitt lilla utbrott för två inlägg sen. Hehe. Hoppas ni inte tar illa upp på något vis om ni jobbar på Telenor eller så! Men det har verkligen vart krångel hela tiden;)

Vad har ni för er annars då? Själv sitter jag och messar med allt och alla typ. Planerar inför morgondagens kareokekväll. Ska bli jättetrevligt att träffa klassen och sjunga lite singstar! Älskar ju singstar! Och jag älskar ju klassen! ;) Vad ska ni göra imorrn kväll då? Och vad har nu gjort idag ikväll då? Jag har inte gjort något ikväll, bara suttit hemma vid datorn och i tv-soffan. Mammas väninna är här så det bjöds på lite chips och dipp. Och skumtomtar, vilket jag bara ääääälskar! Mumma! Skumtomtar är bland det bästa med julen tror jag:) Så söta, fräscha och jäääättegoda! :') Som gulliga lyckopiller, thihi. Med andra ord; GOTT!

Om vi inte hörs senare så hörs vi imorrn... Det blir stallet imorrn på morgonen. Uteritt<3
Pusshej!<3


Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha jag messa med typ 5-6 stycken samtidigt förut xD inte lätt att planera ett kväll per sms xD haha Men kul vi ska ha med älskade klass och älskade singstar:D <3!

Ikväll har jag träffat gamlakompisar:) Mycke trevligt måste jag säga;D Haha.

Skumtomtar<3

2008-12-27 @ 00:27:10
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Nej, va trist... jag lovar att ta miljontals bilder på beyonce!



hoppas du har haft en mysig jul! Fått några fina klappar i år då?



2008-12-28 @ 16:05:25
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0