Julbak!

Hejsan!
Ska snart ta och baka lite julkulor som jag kallar dom:) Mmm.... Jag och mamma drog och handlade grejer så hjälper hon mig med baket:) :D Och så ska vi göra varma mackor också. Mumma! Med tonfisk blir det för min del. Älskar tonfisk!

För övrigt så har jag inte så mycket mer att berätta... Kan ju alltid dra en Dagens;)


Hiss: Det drar ihop sig! - Ja det gör det ju! Årets slut, snart jul... Sista dagen i skolan imorrn för i år. Man kan börja sammanfatta året som gått, påbörja ett nytt, bättre år:) Nyårsafton är alltid trevligt:) Julafton är alltid mysigt:) Mys mys! Och jullovet blir ju vad man gör det till. Jag ska se till att göra lovet till något riktigt trevligt. Jag tänker träffa vännerna, sova ut och bara vara:) Ska försöka börja träna mer också. Nästa helg blir det kareokekväll för klassen. Inte hos mig utan i Emelies lägenhet! Allt är löst:) Skönt att någon har en egen lägenhet... 
Diss: Ingen snö! - Vart tog den vägen? Det är ju plus ute och regnigt... Är det höst igen? Nej jag vill ha snö nu!!

Blogg.se krånglar igen! Jag börjar bli rejält förbannad. Det går inte att ladda upp bilder som jag har tagit IGEN! Detta är väl tionde gången eller något... Skäärpning!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej :) såg att du går på Nuntorp. Jag går på Uddetorp om du vet vilket naturbruksgymansium det är ;)

2008-12-18 @ 20:14:00
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Majja

sv: ååh tack :)

din är jätte fin!

2008-12-19 @ 13:27:04
URL: http://entjejsomjag.blogg.se/
Postat av: Matilda

Den 27-28 smäller de:D:D:D

2008-12-19 @ 19:36:30
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0