Julafton

Hej! Hur har er julafton varit? Min har varit helt okej! Var trevligt. Vänner och mormor, hennes man kom hit. Och så ringde morbror Mattias som är ute och reser också, hoppas att även ni fick en god jul i Thailand! <3

Vi tittade på Kalle Anka (tjuren Ferdinand är BÄST), åt julmat, tårta (Ritz gör heeelt klart bäst prinsesstårtor!!), choklad... Tittade på TV, tjötade, och umgicks. Lilla Jonas på 1 år blev megaglad av alla paketen:) Och vi hade en mycket speciell tomte som kom till oss i år;) Mer får ni veta senare när bilderna läggs upp... Lägger dock inte in dom nu eftersom att jag inte har fått bekräftelse/tillåtelse att lägga in dom än. Har inte frågat mormor, och alla andra om det är okej än. Vilket är ganska viktigt egentligen tycker jag. Ifall att det är någon som inte vill vara med här på bloggen. Jag vet att jag lägger in bilder på vännerna och så men vi vet ju alla att bilder vi tar på varandra förr eller senare läggs in på t.ex bilddagboken... och i dessa fall bloggen:) Men nu kändes det som att det var lite skillnad...

Hur som helst... GOD JUL:)


Ferdinand<3 :)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha vi hade också en ovanlig tomte xD ska lägga in bilderna på datorn nu:P så kommer dom in på bloggen sen;)

2008-12-25 @ 12:11:55
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Matilda

Och ja jag är sjuk på jul:/ Menmen, de e ju inte så mycke ansträngande nu ändå så. Tack<33

2008-12-25 @ 12:12:42
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0