Ilska

Hejsan.
Just nu kokar det inom mig. Jag känner ilska mot Telenor. Jävla idioter! Telenor borde fan gå i konkurs snart!Jag är så arg, så arg, så arg. Som ni vet så har jag alltid haft problem med mitt mobilabonemang från Telenor under hela 2008. Mitt abonemang går ut i sommar... Men jag bestämde mig ändå för att köpa ett Comviq kontantkort och sätta i mobilen... Tror ni att det funkar eller? Svar nej. Är så arg! Den mobilen jag fick med när jag tecknade abonemnaget hos dom där jävla Telenorförsäljarna skulle vara upplåst! Och det är den också tror jag. Men varför fan funkar inte mitt Comviq som jag just köpte då? "begränsad tjänst" och bla bla bla.... FYFAN! ARG:@  Mobilen måste ha hängt upp sig eller nåt.

Jaja... idag åkte jag till Överby. Jessica kunde tyvärr inte komma. Men jag fick i alla fall köpt en ny ridhjälm och en ridjacka:) Perfa! Något mer handlade jag inte... För utom julklappen till Anna:)


Förlåt för megasuperduperkassa bilder. Är så arg bara. Orkar
inte ens anstränga mig. Jag vet att jag är löjlig men Telenor kan
ändå gå och ta sig nånstans! Hjälmen är i alla fall från Double Horse
och jackan från Mountain Horse, båda köpa från Granngården.




Hiss: Lantmännen Granngården! - Jag handlar på Granngården eller Hööks (båda billiga alternativ) när jag handlar min ridutrustning och jag måste säga att Granngården är mycket bättre än Hööks! Jag tycker själv att Hööks verkar mycket sämre kvalitétsmässigt. Jag menar, skor ska väl inte gå sönder efter en vecka? Och hjälmarna verkar så tunna och "plastiga" på Hööks än om man tittar på Granngården. Go Granngården! Billigt och bra:)
Diss: Telenor! - Ja ni läste inlägget antar jag...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycke rinte om Hööks heller! Köpte ett par ridbyxor där å dom e jätte obekväma och har gått sönder å skit:/ Granngården har jag aldrig testat. Jag kör på My One eller Tre Hästar:D

2008-12-27 @ 00:22:35
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Granngården e asbra:D massa snygga grejer med ;D

2008-12-27 @ 00:57:42
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0