God eftermiddag!:)

Hej!
Hur har eran dag varit? Min dag idag har i alla fall varit bättre än gårdagen. Har varit i skolan, gått på alla lektioner som jag ska. På lovet ska jag plugga hårt! Det ska jag. Jag ska hålla mitt nyårslöfte om att sköta skolan och även ta hand mer om mig själv. Jag skiter i ifall jag förtjänar det eller inte, men så skönt det ska bli ändå. Får se om jag lyckas hålla något... Brukar ju inte kunna göra det. Men vem vet, jag kanske överraskar mig själv?:) År 2009 SKA jag även nå mitt viktmål! Det ska jag verkligen. Det kommer inte kretsa mycket annat i mitt huvud nu:) MÅSTE. Nu har det varit för slappt i år. FÖR slappt. NU ska jag komma  i form. Så är det bara.

Ikväll kommer Det okända och Bonde söker fru! Så bra! Och som vanligt så kommer Bonde söker fru att spelas in på band så att jag kan titta på det direkt efter Det okända, då båda programmen går på samma tider. Bra va?:) Jag kikade även Blondinbellas tvdagbok igår... Får väl se hur det blir med det idag. Vad tyckte ni om det? Man kan ju liksom lika bra bara läsa bloggen, där det står mer ju;p Vet inte om jag ska tycka att hennes program är löjligt eller rätt ballt. Haha. Aja. Hur som helst...
Ska nog ta och kolla mina mail nu och så. Ha det, puss puss:*


Idag när jag kommer från bussen och är påväg mot mitt
hus så ser jag något orange rusa förbi i hög fart... Efter
kommer grannens hund som har rymt. Hunden jagade lilla
Misse långt åt helvete, hihi. Det såg så roligt ut. Tur att min
katt är snabbast och bäst på att klätra;) Men jag försökte
hjälpa grannen att fånga hunden igen. Gick inte så bra men
till slut fick hon tag på den, då den hade sprungit och busat
i vår och våran andra grannes trädgård.  Lite småroligt;)

Kommentarer
Postat av: aBc

Jag TROR på dig. Nu måste du börja tro på dig själv. Jag VET att du kan klara allt du vill!! Puzz

2008-12-18 @ 10:50:51
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till aBc=> Taaack<3 Tack tack tack. Tack.

2008-12-18 @ 16:29:13

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0