Vi hörs snart igen<3

Så nu håller jag på att packa och ska snart fortsätta. Har även packat ner filmer för helgen:) Det ska ändå bli rätt mysigt att gå där bland hästarna i helgen. Kanske... Missar där emot kalas och allting i helgen:/ Hos Felicia och Amanda, har ju inte setts på evigheter! Igen. Synd. Men ska i alla fall ses jag och Felicia någon helg snart igen bestämde vi:) Typ sova över och så. Kan behövas, vi har inte pratat eller setts på fem år känns det som. Fast sist gång var ju för kanske 2 månader sen;) Men ändå. Förr, när vi var mindre träffades vi typ varje dag. Vi bodde även grannar på den tiden. Underbart var det!

Nej nu ska jag ta mig i kragen och både packa klart och plugga. I morgon ska vi disikera (stavas det så?) delar från häst igen. Och så ska vi hoppa igen:) Och så blir det bakad tårta av Matilda för hon fyller år imorrn. Grattis till underbara Matilda:D<3 Hoppas hon får en megabra födelsedag! Och grattis på Amanda och Henrik fast jag missar kalaset i helgen p.g.a stalltjänsten. ;)

Nu får jag gå. Håll ut med att jag inte hinner blogga nu på några dagar! Hinner nog slänga in några blogginlägg under måndag kväll samt tisdagen. Men sedan blir det stopp igen fram till torsdag kväll. Kommer sakna bloggen lite:) Men vi hörs ju snart igen!

Just det ja... jag lovade ju er...

Dagens...
Hiss: Trevliga busschaufförer! - Såna där trevliga som alltid hejar glatt eller pratar och för ett samtalsämne med en när man sitter längst fram i bussen (dock kan det vara lite påfrestande att diskuttera om man vill sova på bussen, om man ska långt). Visst är det tur att såna trevliga människor finns? Riktiga glädjespridare! Tänk om alla sura och riktigt otrevliga chaffisar kunde se upp lite mer till dom?
Diss: Plugg! - Ååååh vad jobbigt... Någon mer som är lika trött på pluggande och jobbiga uppgifter som jag är?

PUSS på er:*

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo förresten, ni ska la rida några hästar under helgen? ;) hahah you know what i mean;)

JAG är jätteskoltrött! Har aldrig vart det förut så skit att de kmr nu:( ja skulle helst bara ha praktiska lektioner... <3

2008-12-05 @ 17:13:09
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0