Fredag natt

Hej. Oj vad klcokan blev mycket!
Tänkte kika in här och säga gonatt:) Imorrn förmiddag blir det stallet och efter det vet jag inte riktigt än. Jag är rätt trött, och då är det ju bra om man sover:)

Ikväll har jag bara varit hemma, tittat på tv, somnat i soffan. Jag och mamma var en sväng förbi Sibylla förut och köpte mat också. Onyttigt. Men gott var det i alla fall. Imorrn ska jag nog försöka mig på att träna också:) Kan behövas. Jag ska gå ner i vikt nu (jävla sibyllan idag... men ny dag nya tag!:D). Nya mål ska sättas! :)

Nej gonatt var det ja. Natti natti:*

Samma kassa bild som min visningsbild... Men nåt i alla fall:) Tycker själv
det är så tråkigt med inlägg utan bilder. Bättre än inget.

Kommentarer
Postat av: isabella malmborg

håller med! Alltid roligare med bilder!

2008-12-20 @ 12:34:19
URL: http://szerafia.blogg.se/
Postat av: Matilda

Söto:*

2008-12-20 @ 23:17:23
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0