En mycket händelserik skoldag...

Hejsan!
Kom hem för ca 40 min sedan kanske. Nyss messat med Michaela angående Jessica och det var allt hyffsat bra med henne! Vilken tur! Jo... Det började såhär att vi hade hopplektion i skolan. Vi galopperade hästarna på fyrkantsspåret en hel del. Och Jessicas häst Cherokee fick rådamp och Jessica åkte av. Jessica skrek av smärta i ryggen och kunde inte röra på sina ben till en början. Ambulans +ambulanshelikopter fick komma. Så hon och Michaela åkte iväg till Uddevalla (jag som trodde det var NÄL för då hade jag ju kunnat komma eftersom att jag bor granne med sjukhuset NÄL). Hehe. Vi andra fick ta in våra hästar efter detta... Sedan så fick vi som ville rida en timme och komma försent till lunchen. Det andra alternativet var helt enkelt att skippa hoppningen. Men jag, Paulina, Emelie och Matilda valde att sitta upp på hästryggen igen. Triton kändes seg och väldigt trött idag. På lektionen som avbröts av olyckan kändes han het. Men på hoppningen med Paulina och dom så kändes han hur jäkla seg som helst. Men men. Vi frick hoppat lite i alla fall:) Och Jessica får krya på sig och jag hoppas att det inte var alltför allvarligt<3 Lilla gumman!:/ Vad rädd jag blev när hon inte kunde röra sig!!

Hur som helst... Idag tänker jag dansa på dansmattan (playstation 2) och motionera:D Träna med hantlarna o.s.v. Undrar vad jag ska käka till middag idag? Sallad kasnke? =) Eller så blir det rester från igår haha;) Och så har jag hittat min drömhäst i en annons! Synd bara att jag faktiskt inte har några pengar till en häst just nu...

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Annis

oo vad hemskt hoppas de inte va allvaligt:( be henne krya på sig

2008-12-01 @ 19:22:27
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis=> Det var inte så allvarligt som vi trodde. Ja jag ska be henne göra det:)

2008-12-01 @ 21:05:17

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0