Det blir en dagens...


Dagens...
Hiss:
Idolfinalen! - Ikväll avgörs det:) Vem tar hem det? Jag tror att det kommer att bli kevin. Men vet inte riktigt vem jag hoppas på. Jag tycker om båda så:)
Diss: Tröttheten! - Ibland önskar jag att man kunde trycka på en knapp och så vips! Så försvann tröttheten. Har ju inte sovit någonting den här veckan känns det som.

Extra + hiss/ar idag: Snön ute, Meeeeeeeeegamysigt med stort M! :) Och så vill jag hissa min klass och alla söta människor. Så underbara, jag älskar er massa!:* Och även så vill jag hissa M.E.J.S´s första kunder. Alla blev nöjda tror jag:) Vi är dom bästa och billigaste:) Maila; [email protected] för mer info. Vi broderar på tyg åt er! T.ex. jackor, täcken, västar, schabrak, T-shirts. Välj oss:)

Och idag kommer Elin hit:) Var jättelängesen. Som en syster till oss. Känt henne sedan hon föddes:) Kul! <33
Elin! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

haha xD stör mig så på bonden magnus, helt konstig e han :P

2008-12-12 @ 18:36:56
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0