Dålig dag

Hejsan.
Fyfan vilken hemsk dag det har vart. Jag orkar egentligen inte ens skriva här. Jag har nog inte mått såhär dåligt på länge nu. Jag vill sticka långt bort och låsa in mig i ett mörkt hål. Jag önskar bara att någon kunde förstå?

Aja... Igår var jag och shoppade en ny jacka och en tunika i alla fall (Tack mamma:) , glömde skriva det. Idag har det vart skolan, kom hem och skulle baka till den där jävla julfärsäljningen imorrn. Vi får väl se hur det blir. Det blev goda M.E.J.S-bollar:) Det ni;) Annars har jag väl inte gjort så mycket idag.

Imorrn blir det julspelen (julfest) i Erikstad för skolan. Kul kommer det bli. Uppdaterar på fredag eller nåt;) Vi hörs säkert en sväng innan jag åker dit imorrn eftermiddag.

Puss:*

Tack alla underbara vänner jag har omkring mig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0