Då var det tisdag igen

Tjo!
Har sovit flera timmar nu. Det behövdes verkligen! Var så trött att ögonen gick i kors imorse på mitt läkarbesök. Nu är jag hungrig också. Är jättesugen på falukorv och makaroner eller nåt. Fast det finns ingen falukorv hemma^^ Fan då:p
Idag är jag legid hela dagen från skolan. Missade hoppning för Anders fasen då=/ Men men... Förhoppningsvis ska vi hoppa på fredag också, även fast vi har körvecka och inte hoppvecka:) Körning är lite kul det med men absolut inget jämfört med ridningen.

Nej nu ska jag dra mig igen. Ska sminka mig, klä på mig andra kläder och kanske göra mig nåt att äta. Jag och mamma ska till Överby senare. Ska nog kolla på en jacka och ett par jeans kanske. Eller nåt annar fint. Uppdaterar senare.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Japp de ska jag! :D Juldagen och annandagen, åså två mer dagar fast jag minns inte vilka de e;P

Ohja lätt att de blir favorit i repris ;D <33

2008-12-09 @ 19:35:59
URL: http://upisdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0