Bra dag

Hejsan hoppsan!
Vilken kul dag det har varit idag:) Red med lärarna till julmusik i ridhuset och allting. Och så var det luciatåg och fika:) Är förvånad över att jag tog mig upp efter gårdagens fest, och att jag faktiskt inte mådde speciellt dåligt. Gårdagen då... Shit vad kul vi hade:) Och julspelen var helt enkelt bäst:) Jag och Emelie gjorde varandra sällskap både till och från festen. Det sista jag såg av henne igår natt var ur hon släpade sig själv in i sitt hus. Och idag har hon varit hemma och sovit. Emelie då;)

Hur som helst. Idag så red jag Triton, han var väl trevlig som vanligt men lite klumpig vid galoppfattningar och sånt. Men vi gjorde en rolig övning runt massa koner med bollar på. Rev man en boll var man tvungen att sitta av och plocka upp den. Sedan så skulle vi samla bollar -från hästen, och galoppa till närmaste korg och lägga bollarna. Taskigt för mig som har en typ 100 meter hög häst. Haha. Nådde inte ner för fem öre.
På tal om igår så hade vi också julmarknad på skolan. Jag bakade (med lite hjälp av min snälla mamma som skänkte ingredienser till vårt företag) "M.E.J.S julkulor". Mumsigt julgodis om jag får säga det själv. Vi sålde väl en del och så fick vi in våra första tre beställningar, brodyr på hundtäcke och handukar. Wiie! Alla blev nöjda! Använd våran broderitjänst. För mer info, maila; [email protected].

Ikväll ska jag titta på Idolfinalen och städa. Tänker även sova i helgen. Fått för lite sömn den här veckan. Har vart så mycket. Imorrn förmiddag ska jag rida på Bergahästen. Har inte vart där på ett tag nu känns det som. Men nu kommer jag igen!:D Saknat alla på Bergahästen<3

Och snart är det jullov:D Fasen vad härligt! Ska kolla mail nu. Pusshej<3

Bilder från festen kanske kommer upp. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0