Bloggstopp i en vecka

Heej!
Äntligen bloggar jag. Jag packar och förbereder inför helgen eftersom att jag nu ska ha stalltjänst hela helgen +nästa vecka till fredag. Därför kommer jag knappt hinna blogga. Håll ut! Jag kommer tillbaks! Kanske kan skriva något enstaka inlägg på någon skoldator men knappt... Får se:)

Hur som helst. Idag har jag bara vart  i skolan. Inte hänt nåt särskilt för utom att jag och Rickard bytte stalltjänsthelger. Skulle egentligen haft helgen vecka 2 men det blev nu istället. Så är det när man går på Nuntorp:)

Nej men nu får jag gå och sätta på en tvättmaskin. Vi hörs sen! Då blir det även dagens hiss&diss m.m.


Kommentarer
Postat av: Annis

ska du inte rida på lördag då???:(

2008-12-04 @ 20:59:17

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0