Äntligen jullov!

Heeej!:D
Känner mig glad. För nu har jag jullov! Och det känns underbart! Samtidigt som jag kommer sakna skolan och min klass. Men vi ses ju snart igen:) Inte minst på våran kareokekväll nästa helg. :) Kan heller inte fatta att jag har gått halva min gymnasietid nu. Nu är det lika långt kvar som jag har gått. Det känns läskigt. Riktigt läskigt. Det var inte längesen jag var skitnervös och skulle gå min första dag på Nuntorp i ettan.

Idag i skolan red vi barbacka (för er som inte vet; utan sadel) självständigt i  ridhuset till julmusik! Världens mysigaste avslut på terminen! Motionerade bara hästarna, jobbade dom lite grann. Red Triton, största hästen jag har ridit i alla fall! Gissa om jag hade problem med att komma upp! Att jag hade! Till slut hjälpte Rickard mig att slänga upp mig ;D Tack för det! Haha;D Jag och Jessica hade minsann stora problem, haha. Men ritten var mysig och på Triton sitter man stadigt.

Imorrn är det ridning på Bergahästen. Förhoppningsvis rider jag Farrucco igen:) Mysig har han blivit!

Jag får nog avsluta nu... Ska åka till stan och äta nåt:) Ha en trevlig helg så hörs vi i kväll eller imorrn! Puss på alla läsare:* Ni är värda guld! Förlåt för ett hastigt och snabbt inlägg...

Jag måste bara berätta en sak; I morse höll jag på att dö! Jag gick av bussen med Emelie. Jag ska gå över vägen, till skolan. Emelie drar mig i luvan så att jag nästan ramlar bakåt. Tur det! För hon räddade mitt liv! Jag såg inte bussen som kom från andra hållet i full fart... Och det var mörkt ute så chauffören hade inte sett mig. Tack gode gud Emelie<3 Fam vad rädd jag blev! x) Haha... Men skrattar lite åt det i efterhand. Måste nog börja sova mer så att jag har både hjärna och ögon med mig nästa gång!

Nej nu drar jag till stan. Puss:*


Kommentarer
Postat av: Matilda

Å jag hade också villat avsluta terminen så:*

Och jag vill att det ska vara typ fem år kvar på Nuntorp:O Vill aldrig sluta där typ:P

2008-12-19 @ 19:39:42
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Nu när jag har bytt så vill jag verkligen inte sluta! Mh, jag minns oxå den första dagen, vad nervös man var^^ Och detta var nog den mysigaste julavslutningen på läääänge läääänge:D

2008-12-19 @ 21:19:14
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Ja :) jag älskar det iaf ^__^ Hur är Nuntorp då??



Mysig avslutning :)

2008-12-19 @ 22:27:17
URL: http://mjuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0