Torsdag

Äntligen är det torsdag så att det är fredag imorrn! :) Och jag vill främst börja med att säga; förlåt! Förlåt allihop för mina klagande och negativa inlägg! Idag känner jag mig i alla fall mycket bättre och lite gladare:) Idag har vi bara haft två lektioner. Men våran körlärare Anders sa att vi skulle ha lantbruksdjursskötsel idag kvart i tre. Fast vi slutade efter lunch. Så jag stannade kvar på skolan och tittade på film med Jessica och Emma tills kvart i tre. Så sa personalen i ladugården att det inte alls var lektion. Att alla ladugårdspraktiker börjar nästa vecka o.s.v. Snacka om att man stannade kvar i onödan. Kunde vart hemma astidigt! Men jaja. Var i  alla fall trevligt och umgås med Emma och Jessica ändå:)<3 Och stackars Michaela som fick cykla hem, och sen tillbaka till skolan för att sedan upptäcka att hon måste cykla hem nästan direkt igen!
    Så imorrn är det fredag som sagt. Jippie! Ska ha grupper med ettor och olika aktiviteter. Jag och Michaela ska ha prova på-ridning för ettorna:) Vi hade tänkt oss att man skulle rida en bana. Lite smått kul, kanske mest för dom som inte är så värst hästvana... eller inte? :) Hihi, jag tycker i alla fall att det ska bli skitskoj och se vilka alla ettor är o.s.v. Och efter lunch imorrn ska jag, Michaela, Jessica och Emma (vårt lilla gäng hehe) rida :) Mys.
    Nu ska jag göra en skoluppgift så får vi se om jag skriver ett inlägg till lite senare. Är dödstrött idag! Var ledsen hela kvällen igår så det blev sent. Men ha det alla snygga människor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0