Torsdag

Är hemma från skolan idag igen, mådde inte riktigt jättebra i morse heller. Men i morgon får jag änna ta mig i kragen och åka till skolan! Måste dess utom hämta hem mina ridkläder inför lördagen, ska ha prova på-ridning för ettorna med Michaela och Jessica imorrn o.s.v. Idag skulle jag haft praktik i laggårn klockan 14.45. Men alla vanliga lektioner slutar 11.30. Varför ska vi som reser mellan hem och skola behöva vänta så länge bara för att få göra 2 timmars praktik i laggårn, som dess utom är obligatorisk att göra?

Nej detta måste jag ta upp! Vad är det för dåligt schema? Och frågan är hur många i min klass som egentligen hade tänkt sig att jobba med kor eller som avbytare på olika gårdar... Vi har valt hästhållning! Jaja... Dåligt tycker i alla fall jag att det är!

Igår eftermiddag/kväll mådde jag ändå rätt bra. Så jag åkte ner till stan och kila in på mammas jobb en stund. Sedan gick vi till Gallerix där jag hittade en kalender i alla fall;) Sedan bar det ut till Överby där mamma skulle kolla på lite finare kläder till den stora företagsfesten i Stockholm den 20 september. Men det fanns inget direkt... Inte något "fint". Vad ska man göra? "Jo men jag får väl åka ner till Göteborg och kika då" sa hon. Och det kanske hon får... Skitdåligt med butiker som säljer finare festkläder här! Typ...eeh..ingen eller? Om vi inte har tur och lyckas hitta nån;)

Happ idag får det bli lite plugg för mig. Kanske ringer Felicia och frågar vad hon har för sig. Vi får väl se. I morgon blir det skolan i alla fall:) Hej svejs allihop!

Kommentarer
Postat av: Emilié

aa, verkligen!

2008-08-28 @ 13:13:26
URL: http://plump1s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0