Tjolahopp tjolahej!

Happ, sitter här 00:04. Har inte kunnat sitta tidigare p.g.a åskan som pågått fram och tillbaks hela eftermiddagen. Myspys:) Var på Överby förut och hittade ett par supersnygga skor för ett billigt pris. Ska bära dom under morgondagens begravning var det tänkt. Men kan verkligen tänka mig att använda dom senare i höst också!
    Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Ska bli mysigt, för jag är riktigt trött. Gonatt allihop!


Mina nya pumps står utomhus efter att ha inpregnerats!

Kommentarer
Postat av: Fia

Godnatt. Hoppas du får en bra dag imorrn:).

2008-08-14 @ 00:16:43
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Sissan

tack vännen (A), fast din blogg e mkt snyggare ;) Assnygga skor du har köpt!! :D

2008-08-14 @ 00:54:30
URL: http://sisselisurr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0