Tisdag

Kom hem tidigt från skolan:) Gött.
Idag har det vart en surdag som vanligt. Orkar snart inte med dagarna längre. Fyfan vad surt allt är. Jaja. Idag har vi ryckt manar och visat häst för hand på hästlektionen. Sedan vare projekt och företagande. Nu matar jag, Michaela, Jessica och Emma in lite idéer för vårt lilla företag haha;D Jaja. Det har vart äckligt varmt idag också. Usch. Har även haft mentorsamtal med mina nya mentor idag. Lisa verkar görbra!:)

Idag blir det till att plugga lite smått, gå och lägga mig. Tur vi har sovmorgon imorrn i alla fall. Men jag behöver också åka och köpa en kalender. Men men vi får väl se hur det blir med det. Jag är fruktansvärt trött på skolan. Fruktansvärt trött på dagarna som bara går-.- *suck*

Förlåt mitt klagande hoppas ni förstår. Hejhej!


Nicke, Anders (lärare) hund:)


Gammal bild. Triton ryckte jag manen på idag;) haha synd att jag inte
hann göra kalrt hela bara;D

Kommentarer
Postat av: julia

Söta djur! :))

2008-08-26 @ 18:07:47
URL: http://weestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0