Sovmorgon...

Åh vad skönt att ha sovmorgon till 09.20 i morgon! Plus att vi bara har 3 timmars lektion på hela dagen!! Ämnet Hundar:) Låter skitkul faktiskt. hehe. Då kanske man hinner gå till stallet och pyssla efteråt eller nåt. Kanske åker in till Brålanda med flicksen, om dom vill, och typ käkar pizza eller nåt. Eller så åker jag bara hem och njuter av att ha en hel halv dag/eftermiddag hemma för en gång skull:) Och på torsdag är det ännu bättre. Då har vi bara två lektioner (för utom dom som ska göra praktiskt i ladugården)! :) Underbart! Idrott och Svenska! *wiie*.
    Nu är klockan strax 22.00 och jag tänkte försöka ligga till sängs tills då. Så jag ska snart ner och pyssla om mitt ansikte med härlig tvål och borsta tänderna, smörja in mig med en underbar lotion.... Aa ni fattar^^ Och sedan krypa till äsngs under mitt varma täcke. Mys. I natt somnade jag otroligt fort för att vara mig. Underbart! Har haft sömnproblem i slutet av sommaren men det verkar ha vänt nu. Jätteskönt, verkligen. Gonatt sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0