Söndag

Söndag idag då. Är för tillfället rätt pigg idag:) Lade mig väldigt tidigt igår för att vara en lördag. Mådde ju inte så bra. Men idag mår jag mycket bättre än igår:) Så idag, nån gång, blir det till att träffa underbara Anna en stund. Prata och säja hejdå och så. Imorgon åker hon till Frankrike. Jäklar, lite avundsjuk är man allt:p Så jag sitter väl här och väntar på att hon ska ringa eller nåt:) Ska bli trevligt och träffa henne. Sedan kommer även Mattias och Kirsty hit (min morbror Mattias). Det blir väl grillning och så;) Trevligt trevligt. För dom drar till Asien snart! Dom är man också avundsjuk på. Reser mycket och så, vilket roligt liv! :)

Igår kom min kära kusin hit och hälsade på till idag också. En trevlig prick dedär!

Jag kommer att försöka hinna blogga mer senare:) Puss på er alla människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0