Sömniga Sabrine

Gud vad sömnig jag blev nu! Skittrött verkligen!
Funderar starkt på att gå och lägga mig. Mår ändå
inte som jag ska. Jag har bestämt mig. Jag stänger
ner datorn som har stått på alldeles för länge ikväll
och går ner till badrummet och tvättar mitt ansikte
o.s.v. Nu vill jag sova:) Gonatt alla söta människor!

Förvånas starkt över mig själv. Brukar aldrig vara såhär
sömnig vid den här tiden. Visserligen trött men inte såhär
sömnig. Nu jäklar ska jag få en lång skönhetssömn! Skol-
veckan har nog gjort sitt på mig. En mycket logisk anledning
till min otroliga nuvarande sömnibghet. *gäsp*

Gonatt än en gång! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0