Sista lovdagen

Gomorron, haha! Idag har jag sovit längre än längst, det blev himlans sent igår. Satt och kollade på I am legend mitt i natten, den är ju bara för bra! På tal om film förresten så blir det Mamma mia på bio ikväll.... den är också bara för bra! I alla fall... Sista lovdagen idag. I morgon börjar det. Både kul och inte. Men vafan man får se det från den roliga sidan:) Ska bli massa kul o träffa alla igen, se vilka nya ettor det blir, hästarna... Skulle kunna göra en liten lista. Synd bara att sommaren i stort sett är över. Det börjar bli lite höstigt ute nu tycker jag. Jaja, vem har sagt att inte hösten kan vara mysig den med? Massa myskvällar, fest, umgänge, o massa mer! Ta en fika på stan i höstrusket är ju skitmysigt! Kan bli mysigt att rida i höstrusket också:)
    I morgon får jag kliva upp ur min varma goa säng klockan 05.00. Det är ju skola! Okej, det betyder också att  jag inte kan sitta uppe halva natten längre. Och det betyder att jag inte kan blogga mitt på dagen. Kanske, om jag har en stund över när jag är i skolan:) Det är lite konstigt för detta har aldrig hänt mig emn jag saknar vardagen lite. Rutiner o.s.v. Ska bli skönt med vardag igen på nåt sätt:) Och blir man trött på den igen, så kommer det ju en helg varje vecka.
    Det är snart dags för mig att käka frukost (det är inte klokt så här dags egentligen!) och göra mig i ordning för dagen. Men inte riktigt än, ska läsa lite bloggar som jag följer först. Tjingeling.

Jag vet inte varför det inte funkar att ladda upp bilder just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0