Pust!

Nu har jag städat mitt rum! Hehe helt otroligt att det gick på mindre än en timme för en gång skull! Annars, när jag städar, så bukar det ta en lååång stund för jag brukar alltid vara så seg. Men nu känns det som att jag har lärt mig att bli lite mer effektiv och få saker att hända. Egentligen när det gäller mer än städningen i mitt liv. Mycket mer har hänt på sistone. Nu har jag också lovat mig själv att vara effektiv nu när skolan börjar. Det är ju liksom jätteviktigt. Jag tänker inte slöa, slappa och spara allt till sist, t.ex. när en inlämning ska in. Då brukade jag alltid spara uppsatsen till sista dagen så att jag blev jättestressad och visste inte vad jag skulle skriva. Verkligen inte bra! Nej nu är den slöa Sabrine borta! I alla fall när det gäller dom här sakerna haha. Nu jäklar ska jag bli en ny Sabrine:D En effektivare, bättre och roligare Sabrine. Ska inte deppa så  fort det blir lite mycket att göra i skolan, eller bli hysterisk så fort det blir lite stressigt och allt måste gå i en snabbare takt än vanligt. 
    Nu kan jag pusta ut lite i alla fall, för nu är mitt rum snyggt. Egentligen borde jag hjälpa till att städa resten av huset. Och det ska jag väl försöka göra om en stund. Kan i alla fall ta övervåningen. Min mamma håller nämligen på och städar där nere. I kväll ska jag inte göra så mycket. Elin är här så vi kanske beställer pizza här hemma eller nåt. Jag och Elin ska upp till stallet tidigt i morrn bitti. Ska upp 06.00, åker till stallet vid 06.30. Ska bli supermysigt att ta in alla hästar och höra frustningar. Så ska vi rida 10.30 som vanligt också:) Underbart! Så man hinner liksom inte vara ute mycket på fredagskvällar och hänga me polare för mycket för man har ju en morgon i stallet på lördagar. Men mig gör inte det så mycket jag älskar ju det! Nej nu ska jag ut och springa i skogen lite. ...Medans det går. Tjingeling allihop!


Härligt att få komma ut och springa lite! Snart finns inte den här skogen
kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0