Måndag

Förlåt att jag inte bloggade på kvällen igår, men hann verkligen inte. Men det var en trevlig kväll:) Men sa hejdå till Anna. Hoppas hon får det bra:) Vilket hon nog garanterat får! Var hos henne igår i ett par timmar. Sedan hämtade Mattias, min morbror, och hans tjej upp mig och så åkte vi hem. Då blev det grillning och kladdkaka och jag hade ätit innan samma dag så gud vad illa jag mådde sen när jag skulle lägga mig igår! Haha. Men bortsett från det så var allt bra.

Idag kom jag hem sent, runt 19.00. Skoldagen har väl vart trög som vanligt. Har inte mått så bra idag. Vet inte om det beror på min pms eller inte. Men är pissesur hela tiden och kan få ett gråtanfall o.s.v. Jobbigt som fasen är det i alla fall och jag ber så mycket till omgivningen om ursäkt om jag inte ler och är glad och övertrevlig ibland. För annars gillar jag att vara trevlig, självklart:) Älskar trevligt folk och gillar att vara glad mot andra själv, men ibland funkar det bara inte med mitt humör. Den senaste veckan har vart sån som inte går ihop med mitt humör riktigt. Jobbigt. Och det påverkar väl självklart omgivningen också, lite. Tyvärr. Men alla har väl sina dagar ibland;)

Annars var det samhällskunskap, svenska och hästlektioner som gällde i skolan idag. Vi lärde oss att sela till körning idag, haha;) Man är ju inte så jättebra på det med tanke på att man faktiskt aldrig gjort det förut;) Har bara ridit dom åren jag har hållt på med hästar;) Haha. Och det tänker jag fortsätta inrikta mig på i mitt liv! Körning är nog inget för mig hehe. Men givetvis är det skitbra att kunna. 

Det blir långa och jobbiga inlägg när jag inte hinner skriva allt i olika mindre. Många stycken hehe. Hoppas ni inte tycker att mina inlägg är långtråkiga att läsa. Kommentera jättegärna och gå rakt på sak om ni tycker det! Jag uppskattar alla kommentarer på min blogg, bra kritik som dålig. För all kritik är bra. Och era kommentarer behövs ju för att jag ska veta hur jag kan förbättra min lilla blogg till något bättre;) Så kommentera så mycket ni orkar! Alla mina få läsare jag har:) Så att jag kan förbättra den så att den kan locka fler läsare. 

Ikväll mår jag inte särskilt bra heller. Gråtit och skrikit. Usch. Hoppas jag mår bättre imorrn!
Hejhopp!

Igår:

Anna som åkte till
Frankrike idag:)<3

Idag:

Alladin, skolans ur-
gulliga ponny!^^

Jag och Emma
löjlar oss, haha;)

Två underbara
människor<3
Dom +Michaela,
vårt lilla gäng,
får mig att kunna
stå på benen och
överleva alla var-
dagarna:)<333
Besök också
Jessicas blogg
GamleDoris!:)

Kommentarer
Postat av: Jewss

du är intressant inte jag :* och du betyder mycket för mig <3

2008-08-26 @ 20:51:52
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0