Lugnet efter stormen

Nu har i alla fall min ilska lugnat ner sig. Som jag trodde så var det min pms som spökade och låg bakom min häftiga humörsvängning förut. Och jag säger det igen, det är otroligt jobbigt. Men nu har lugnet efter stormen lagt sig i alla fall. Skönt det. Haha. Jag undrar hur många av mina kompisar och hur många i min omgivning över huvud taget har fått bita ihop och stått ut med mina pmsanfall ibland. Stackars dom, och jag säger här och nu; förlåt, förlåt, förlåt så mycket!
    Denna veckan har det inte hänt så mycket. Vart en väldigt lugn vecka. Vart hemma och softat mest. Det har i och för sig vart begravning och sånt också. Har varit rätt trött i veckan också. Igår var jag i stallet i alla fall. Det var underbart att få arbeta kroppsligt och slita lite. Jag älskar det! På tal om att arbeta och röra på sig... Så borde jag springa ut och intervallträna nu! Men latheten bråkar med orken. Dess utom kanske jag inte ens hinner. Måste planera inför morgondagen! Ska ju kliva upp 05.00 i morgon. Ska faktiskt bli lite skönt att slippa sova så länge som jag har gjort på dagarna:) Måste slänga in en tvätt sen också. Shit vad.... typ... vuxet det lät haha.



Jag skulle vart och sett Mamma mia på bio för andra
gången idag. Men Elin har vart här i helgen och hennes
pappa skulle hämta henne innan vi andra skulle iväg
på bion. Men så fick hon ett samtal att hennes pappa
har krockat med bilen så han kunde inte hämta henne
just då (det gick bra med han sån tur var). Så jag lät
Elin få min biljett istället, för jag hade ju ändå redan
sett filmen:) Så dom är iväg och ser filmen nu, och det
är verkligen en film att rekomendera för er som inte
har sett den!

Kommentarer
Postat av: Lambiiflickan

Tack (a) Den är SUPERDUPERBRA ! <3

2008-08-22 @ 11:56:20

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0