Lördag

Idag har jag ridit Capritxos:) Han va asrolig och rida, helt underbar!
Sov till halv nio idag, riktigt gött va det. Har inte så mycket mer att säga
om min dag hittils för utom att jag var i stallet och red trollnissen Cap-
ritxos:) Vill köpa honom<3 Synd att man inte har råd.

Ikväll ska jag iväg och bowla med några. Det är som en "avslutning" för
en vän till mig åker till frankrike på måndag för att plugga i ett år. Kommer
sakna henne<3 Men shit vad kul hon kommer få det:D Får väl se om det blir
något besök eller nåt...



Capritxos, myshäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0