Lite allmänt...

Hejsan hoppsan igen!
Sitter här och väntar på att bilddagboken ska fungera. Shit vilken datanörd man har blivit nu då? men känner att jag måste kolla den^^ (sidan hålls nedstängs till 14.00 idag). Efter det blir det till att hoppa in i duschen, städa mitt rum lite, plugga och fixa lite:) Wiie idag ska jag vara effektiv även om jag inte åkte till skolan har jag bestämt. Förresten besök jättegärna min bilddagbok; http://Itwasjustme.bilddagboken.se!

Och jag måste bara får ur mig att jag tycker verkligen Madonna är jordens ballaste kvinna! Skitbra musik, asball för sin ålder, och allting! Hon är jordens ballaste queen! Lyssnade på hennes nyare singel igår, give it to me har jag för mig den heter, asbra!

Madonna, ballaste kvinnan i världen!


Förresten jag önskar också kommentarer om hur ni tycker min blogg är att läsa, om ni tycker jag kan förbättra den på något sätt o.s.v! Allt för att jag ska försöka göra bloggen så bra som möjligt för er:)


Och en sak till;
Forever21.com har ju assnygga kläder!

Skitsnygg, eller hur?


Den här är från Twelve by Twelve, himla snygg också!


Från forever21! Vill ha! :)

Kommentarer
Postat av: Sessan

Tack så mycket =) glad att höra sånt!



Forever21 har jättesnygga kläder, kanske blir en ny beställning snart... dock är det dyrt med avgifter ås ånt

2008-08-28 @ 18:41:24
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0