Kvarteret=vildmarken

Hej igen...
Måste bara säga att vi har otroligt mycket rådjur i kvarteret. Ortroligt många!! Jag tror att det är för att dom håller på och bygger och spränger i skogen på andra sidan vägen. Då drar sig alla djur bort från det farliga. Jag ser rådjur varje dag på min gata! Ibland, och ofta är det minst tre man ser varje dag sammanlagt! Dom betar i våra trädgårdar, hoppar över staket som ingenting, promenerar på cykelvägarna. Det är synd om dom! Ska dom inte få ha en skog att leva i? Dom är så jäkla fina:)


I vår trädgård igår kväll! Dom betade, stannade upp och tittade på oss, som
stod helt stilla, och sedan fortsatte att beta. Som ingenting. Till slut sprang
dom sin väg till andra sidan gatan. Haha.


Kommentarer
Postat av: Lambiiflickan

Kommer uhåg när vi såg tre stycken på andra sidan gatan när jag var hos er :) Fina dom är !

2008-08-22 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0