Jättebra start på dagen:)

Idag gick jag och Elin upp klockan 6 på morgonen och drog på oss våra ridbrallor. Vi  kom till stallet runt 07.00 och vi började med att hämta in hästarna. Allt flöt på... Sedan arbetade vi uppe på höloftet i någon timme (fy för alla små sticksår på armarna säger jag bara!) och sedan var det dags för ridningen. Jag red Orlando på hopplektion. Himlans mysigt. Han är go han:)
    Det är så himlans mysigt o komma till stallet på morgonen och arbeta. Det var helt underbart att få arbeta och slita lite igen! Jag gillar det. Och snart börjar skolan igen, vilket innebär mer häst! I övermorrn redan. Ska bli superkul att få träffa alla andra Nuntorpare igen! Nuntorp är lätt den bästa skolan;) När jag var ny där och hade gått där i ett par veckor förra året var jag lite, lite, en aning skeptisk till skolan. Haha vet egentligen inte varför, men jag klagade på mycket då. Att den var för bonnig för mig, att det är isolerat, m.m... Men vet ni? Den är helt underbar bara för det:) Vi har superkul på våra lektioner och man lär sig så, så mycket! Jag har läst mig massor nytt om allt möjligt under ettan. Mitt klagande när jag var ny där berodde nog mycket på att jag inte mådde så bra i övrigt heller. Då vill man helst klanka ner på allt annat också!
    Nu blir det massor med nya roliga hästlektioner under tvåan:)
    Nej nu står min säng obäddad, jag har fått ett konstigt ryck i min hjärna som gör att allt måste vara perfekt i mitt rum! Vi hörs.

Som sagt...


Jag och underbaraste Relámpago 2007.

Kommentarer
Postat av: Kristin Andersson

Gud va fin han är :O<3

2008-08-17 @ 12:18:45
URL: http://kaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0