Jaha...

Jaha, så blev det som det blev. Skulle pluggat och skrivit en artikel som läraren ville ha in datorskrivet. Men efter viruset har vi nu inget word på datorn. Plus att hotmailen inte fungerar på min jäkla dator, för jag hade tänkt maila över artikeln. Men jag får väl lämna in skriftligt och sedan fixa en datorskriven till på måndag i stället;) Det enda som går att göra. Irriterande när det känns som att allting går emot en bara.
   Förresten så har jag en åsikt om skogsarbetet på andra sidan vägen om mitt kvarter! Nu börjar rävarna dra sig hitåt också! Det är nästan så att man väntar på att den dagen då räven tar min kära, älskade katt ska komma. Nej. Vilken hemsk tanke. Det får inte hända. Men jag ser rävar nästan varje dag här också! Jättestora rävar också. Kvarteret börjar bli ett zoo eller något. Jag tänker på rådjuren också... Älgar har det väl alltid funnits här men det är så att man väntar på att få se tre älgar varje dag här, eller nåt, snart också. Men men... Man borde förflytta de stackars djuren till en stor skog. En skog som inte skrämmer bort dom:( Gud vad jag skriver mycket om viltdjur och liknande nu då! Hehe. Men jag bryr mig faktiskt. Jag är en naturvän ju:D
   Idag kommer Ghost Wisperer klockan 21.00. Följer det och det är verkligen skitbra! Igår, tror jag det var, så såg jag på Malou möter där en kvinna berättade om att hon överlevt ett hedersmord. Någon mer som såg det? Hur kan folk ha hjärta till att göra så? Jag förstår mig inte på mänskligheten ibland. Hur en tradition kan påverka en så, hur man kan bli så hjärntvättad av "regler". Usch vad hemsktheter det finns:( Och på tal om TV (gud vad jag tjatar idag) så börjar Prison Break snart hoppas jag:D Världens underbaraste serie! Det får man verkligen inte missa! Med världens snyggaste skådespelare som huvudroll också:) 


Melinda Gordon i Ghost Wisperer:) Verkligen en
omtyckt karaktär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0