Hm...

Jahapp, idag har jag inte gjort så mycket. Bara vart hemma. Skulle tagit bussen ner till stan men jag åker till Överby om en stund i stället. Ska leta efter ett par skor som jag tänkte ha på begravningen imorgon. Japp jag ska på begravning i morgon. Det är ju aldrig kul. Men så är det.
  Det har blivit en hel del inlägg på två dagar. Speciellt idag. Men jag känner för att skriva av mig. Och det blir ju lätt så när man ändå är hemma och datorn bara står där.

Sedan är det en sak jag verkligen irriterar mig på! Och det är varför hotmail inte fungerar på den här dumma datorn? Det funkar tills jag ska logga in. Eller snarare när jag har loggat in. "websidan kan inte visas...". Skitjobbigt, jag får nya mail hela tiden som jag inte kan kolla. I alla fall inte här hemma, om inte datorn på syrrans rum blir fixad från ett visur snart.

Hör inte till ämnet kanske men... dessa skor vill jag
verkligen ha i höst! forever21.com, billiga och snygga
kläder och skor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli medlem via länken nedan för att börja samla poäng till gratis smink! Ett presentkort på Kicks väntar! =D



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=58419



Ha det bäst!

2008-08-13 @ 19:32:33

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0