Hemma idag

Idag är jag hemma från skolan p.g.a att jag inte alls mår bra. Ont överallt, illamående o.s.v. Jobbigt och leva som någon av det kvinnliga könet haha x) Men jag har nästan bara gosat med min älsklingsmisse idag. Han brukar inte vara så jättekelig men idag är han kelig som aldrig förr. Har sovit i min säng hela morgonen och hela dagen hittils. Och han är jätte kärleksfull:) Lilla gullplutten.

Jag hade en skitkonstig dröm inatt. Den var så verklig att jag fortfarande kanppt vet om jag drömmer eller inte. Jo klart jag vet, men knappt! Den var både underbar och hemsk. Nu känns allt verkligen jättekosntigt och jag är säker på att det var, verkligen, något speciellt med den hemska och underbara drömmen:O Får väl fundera vidare på det lite... Och den änglaviskningen jag tog (man drar ett kort med "rådgivning" eller fina ord ur en samling "änglakort") hade lite med drömmen och göra... Hmm...

Nej nu ska jag gå och pussa lite mer på min katt:') Den enda som håller mig sällskap när jag är ensam:D


Älskade Misse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0