Fredag.

Och så var det äntligen fredag då.
Idag hade jag, Michaela och Jessica prova på-ridning för resten av alla ettor (hälften av ettorna fick vara på våran prova på-ridning förra fredagen). Var kul:) Sedan efter skolan så red jag på Bella. En asmysig häst:) Skrittade ut med Emma, Antonia och några till i trean. Sedan körde jag ett litet dressyrpass med Bella i paddocken. Hon var verkligen übermysig att rida! Om bara sadeln kunde vart lite bekvämare dock-.- Men men sånt får man stå ut med ibland:P Sadeln kändes precis som ett hustak så nu har jag skitont! XD Haha.

Efter ridpasset tog jag och Emma en dusch, och så stack vi hem, bort från skolan. Äntligen helg, *wooho*. Imorrn blir det ridning på Bergahästen med sötnosar igen:D Och på kvällen blir det middag ute. Bara för att Mattias och Kirsty ska åka till Asien på måndag<3 Lyllos dom. Verkar skitkul:) På tal om bortresta perosner, undrar hur Anna har det? Sist jag bytte några ord med henne på msn verkade hon i alla fall ha det superbra:) Jag vill också resa bortXD Jaja:p Nu är jag i full gång med skolan i alla fall. Ska utbilda mig jag, haha;p

Kanske hinner blogga lite senare, ha det! :*


Bella<3

Fler bilder från idag:
(klicka på bilderna för ett större format)

Rolex på Nuntorp är
tvungen att gå med
haklapp för att han
är skadad och har
ett djupt sparksår
strax under bogen
där veterinären har
satt ett litet rör för att
man ska kunna psola rent.
Han får ju inte dra ur det;)
Stackars Rolle polle<3


Blues, travare på Nuntorp:)


Hittade min katt liggan-
des i min soffa när jag
kom hem till mitt rum:)
sötrumpan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0