Duktig vs. inte duktig

Idag sprang jag och mamma den lilla skogsrundan vid sjukhuset och sedan sprang jag fotbollsplanen runt, igen. Och efter det beställde vi hem pizza som vi, och Elin och Sara käkade. Sedan bjöd Sara oss på glass från mcDonald´s med schokladsås. SHIT vad onyttigt! Haha, tur att jag ändå hade sprungit innan för hade jag inte gjort det hade jag haft mer panik nu! Men i morgon ska jag vara duktig igen, ska vara nyttig för hela slanten. Får bli ett träningspass med hantlar och motionscykeln. I morgon har jag lust att hitta på något... I morrn kväll någon? :)
    Nä nu ska jag snart göra mig i ordning för natten. Jag och Elin ska ju trots allt upp klockan 6 i morgon bitti. Gonatt allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0