Dåliga dagar

Jag måste bara säga att jag är SÅ AAAARG. Jag har inte vart såhär arg på länge. Det bara kokar inom mig. Vill bara slå sönder hela huset eller strypa mig själv. Måste vara min pms. Plus att jag har en dålig hårdag, inget går som jag vill. Och går det inte som jag vill då ska man akta sig för mig! Har redan gjort sönder min ena garderobsdörr. Aja. Så är det. Det är hårt att lida av svår pms måste jag säga. Varje månad mår jag så dåligt att jag nästan skulle kunna hänga mig själv. Jävla mens, jäkla allt.
    Blir förresten ingen bio idag. Fast det gör inte mig något. Bara skönt. Kan vara här hemma och skrika och slå sönder något om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0